Pokud je zboží poškozené, neúplné nebo neodpovídá popisu, je třeba tuto skutečnost neprodleně písemně oznámit na adresu info@topregal.com. Neprodleně se postaráme o nápravu formou odstranění závad nebo následného dodání bezvadného předmětu. Na vrácení bezvadného zboží neexistuje obecné právo. Přesto vám jako projev dobré vůle poskytujeme možnost vrátit zboží na vlastní náklady. Rádi bychom upozornili, že v takovém případě bude za doplnění zboží účtován poplatek ve výši nejméně 20 % čisté hodnoty zboží.
K poskytování různého obsahu a funkcí na našich webových stránkách využíváme externí služby (např. Google). Aktivací těchto služeb může dojít k přenosu dat příslušným poskytovatelům, kteří se mohou nacházet i mimo vaši zemi. Další informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Chcete-li si tento obsah zobrazit, souhlaste s jeho používáním.