+++ AKCE PRODLOUŽENA: sleva k 15. výročí TOPREGALu i v květnu: 15% navíc - možnost úspory až 58%! +++

Všechny výrobky

Internetového obchodu

Je pro objednávku vyžadován zákaznický účet?

Objednávka je možná také prostřednictvím účtu hosta.

Objednávání online u společnosti TOPREGAL je snadné a bezpečné i bez zákaznického účtu. Samozřejmě si můžete vytvořit zákaznický účet.

Vaše výhody při registraci: nezávislá správa vaší fakturační a dodací adresy, přehled o historii vašich objednávek a mnoho dalšího.

Co najdu v části "můj účet"?

V oblasti "Můj účet" můžete očekávat správu své fakturační a dodací adresy včetně možnosti změny nebo přidání nových údajů, přehled historie objednávek, funkci seznamu přání a možnost změny hesla.

Jak mohu obnovit své heslo?

Pokud jste zapomněli své heslo, přejděte do sekce "Můj účet" a vyberte možnost "Zapomenuté heslo". Poté zadejte svou e-mailovou adresu a obdržíte e-mail s odkazem na vytvoření nového hesla.

Pokud e-mail neobdržíte do 10 minut, zkontrolujte prosím složku SPAM ve svém e-mailovém programu. Pokud i přes zadání správné e-mailové adresy a přes to, že jste se již zaregistrovali, máte stále problémy s přihlášením a neobdrželi jste e-mail "zapomenuté heslo", kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info@topregal.com.


Jak si mohu změnit heslo?

V části "Můj účet" najdete možnost aktualizovat své heslo. Nejprve zadejte své stávající heslo a nové heslo, čímž potvrdíte změnu.

Co je a jak funguje funkce seznamu přání?

Seznam přání vám nabízí pohodlný způsob, jak si uložit vybrané produkty, které byste chtěli zakoupit později. Pokud jej použijete bez přihlášení, uložené položky zůstanou zachovány pouze během aktuální relace prohlížeče. Pokud se přihlásíte, bude seznam přání trvale uložen ve vašem účtu. Přidání nebo odebrání položek je tak jednoduché, že kliknete na ikonu srdíčka vedle každého produktu. Chcete-li vybrané produkty sdílet s ostatními, najdete na stránce seznamu přání vyhrazené tlačítko pro sdílení.

Jak dlouho zůstávají položky v nákupním košíku?

Doba, po kterou zůstávají položky v nákupním košíku, závisí na tom, zda jste v obchodě přihlášeni, nebo ne. Pokud obchod používáte bez přihlášení, položky zůstávají v nákupním košíku pouze během aktuální relace prohlížeče. Pokud jste naopak přihlášeni, budou položky uloženy ve vašem účtu po dobu 30 dnů.

Mohu sdílet svůj nákupní košík?

Ano, nákupní košík lze sdílet tak, že přejdete do nákupního košíku a kliknete na tlačítko "Sdílet nákupní košík". Obdržíte odkaz, který si zkopírujete a který pak můžete sdílet.

Kde najdu návod k montáži a obsluze svých výrobků?

Návod k obsluze je k dispozici na stránce každého výrobku v části s technickými údaji. Návody k montáži a obsluze můžete také vyhledat prostřednictvím našeho vyhledávání nebo na této stránce.

Má TOPREGAL internetové obchody pro jednotlivé země?

Společnost TOPREGAL provozuje specifické internetové obchody pro různé země.

Pokud se nacházíte v některé z těchto zemí, máte přístup do našeho internetového obchodu pro danou zemi. Zde najdete informace o dodávkách, produktech a nabídkách na míru, které odpovídají vašim potřebám. Máte zde možnost zadávat objednávky nebo kontaktovat náš zákaznický servis.

Jaké konfigurátory existují a jak fungují?

Na našich webových stránkách jsou k dispozici čtyři konfigurátory:

Pomocí každého z těchto konfigurátorů si můžete navrhnout produkt individuálně podle svých potřeb. Všechny nabízejí možnost měnit různé prvky pomocí "drag & drop" nebo kliknutím. Konfigurátory nabízejí různé pohledy, včetně 3D zobrazení vaší konfigurace.

Vytvořené konfigurátory lze sdílet prostřednictvím funkce sdílení odkazů a také vytisknout ve formátu PDF.

Odkud pochází hodnocení produktů?

Recenze produktů, které vidíte na našich webových stránkách, pocházejí přímo z "Trusted Shops". Ve společnosti TOPREGAL si vážíme názorů našich zákazníků, a proto se zde mohou podělit o své zkušenosti a recenze svých nákupů. 

Společnost Trusted Shops zavedla různá opatření, aby zajistila, že zde uvedené recenze pocházejí pouze od spotřebitelů, kteří produkty skutečně zakoupili.

Jak funguje chat TOPREGAL?

Chcete-li kontaktovat společnost TOPREGAL, můžete využít náš chat. Náš tým vám rád pomůže.

Pro komunikaci používáme software pro zasílání zpráv Userlike, který vám umožní se s námi spojit. Prostřednictvím chatu máte také možnost přístupu k předchozím konverzacím zadáním přístupového kódu, který jste obdrželi e-mailem.

Co jsou to soubory cookie a zda se na těchto stránkách používají?

Soubory cookie jsou malé textové soubory, které webové stránky ukládají do vašeho počítače nebo zařízení při jejich návštěvě. Tyto soubory obsahují informace o vaší interakci s danou webovou stránkou a jsou spravovány vaším webovým prohlížečem.

Při vyvolání našich webových stránek a kdykoli později máte možnost zvolit, zda obecně povolíte nastavení souborů cookie nebo které jednotlivé doplňkové funkce chcete zvolit. Změny můžete provést v nastavení prohlížeče nebo prostřednictvím našeho Správce souhlasů.

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, které nejsou technicky nezbytné. Technicky nepotřebné soubory cookie jsou textové soubory, které neslouží výhradně k funkčnosti webových stránek, ale shromažďují i další údaje. Nastavením těchto technicky nepotřebných souborů cookie dochází ke zpracování některých údajů, včetně informací o nákupním košíku, přijetí jazykového nastavení a také měny a země dodání.

Máte možnost provést změny v uložených nastaveních souborů cookie. Více informací naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.