Všechny výrobky

Služeb a zpracování

Mohu si produkty TOPREGAL zakoupit jako soukromá osoba?

Ne, to není možné. Společnost TOPREGAL GmbH prodává výhradně firmám, orgánům veřejné správy, veřejným institucím a živnostníkům nebo malým podnikům. Soukromé osoby (ve smyslu § 13 BGB) jsou z nákupu vyloučeny.

Všechny procesy (manipulace, logistika,...) a informační povinnosti v internetovém obchodě jsou zaměřeny výhradně na prodej obchodníkům. Můžeme si vyžádat DIČ a pouze s platným DIČ bude z naší strany uzavřena kupní smlouva. V tomto případě je online nákup včetně e-mailového potvrzení závazný až po našem následném potvrzení a je považován za žádost o nákup nebo nabídku.


Je možné objednávat pouze online?

Objednávku můžete provést také telefonicky, e-mailem nebo faxem. Náš zákaznický servis vám rád zodpoví všechny vaše dotazy. Naše kontaktní údaje najdete zde. 

Jaké možnosti platby jsou k dispozici?

V závislosti na zemi dodání nabízíme různé formy platby, které se vám zobrazí v procesu objednávky pro výběr.

Více informací o tom, jak zpracovat jednotlivé platební metody, najdete v našem podrobném rozpisu.

Jaký je postup při vystavování zálohové faktury?

Pokud zvolíte způsob platby "Platba předem", bude vám po zpracování objednávky zaslána e-mailem proforma faktura.

Zboží bude uvedeno do provozu po obdržení platby. Následně obdržíte konečnou fakturu k zaúčtování.

Obdržím potvrzení o platbě?

Pokud máte jakékoli dotazy ohledně stavu vaší platby, neváhejte nás kontaktovat telefonicky. Naše kontaktní údaje naleznete zde.

Fakturu jsme zatím neobdrželi. Kdy bude vystavena?

Faktura je vystavena ihned po předání zboží přepravní společnosti. Jakmile obdržíte potvrzení o odeslání, bude faktura odeslána ještě týž den. Vezměte prosím na vědomí, že odesílatel je v obou případech stejný, ale předmět v e-mailu se liší.

Je možné si zboží vyzvednout?

Zboží si můžete vyzvednout přímo v jednom z našich skladů ve Filderstadtu (70794), Weselu (46485) nebo Pasewalku (17309).

Rádi vás budeme informovat o hmotnosti i počtu a rozměrech balíků. Kontaktujte nás a domluvte si s námi schůzku. Naše kontaktní údaje naleznete zde.

Jak probíhá přeprava a jaká je dodací lhůta mé objednávky?

Vaše objednávka bude obvykle předána přepravní společnosti do 24 hodin odpřijetí objednávky nebo platby (v závislosti na zvoleném způsobu platby), v závislosti na stavu zásob. Od tohoto okamžiku je dodací lhůta v rámci Německa maximálně 72 hodin (mezinárodní zásilky trvají odpovídajícím způsobem déle, dbejte prosím na informace přímo u příslušné položky). Pokud jste zvolili avízo, dopravce vás bude kontaktovat nejméně jeden den před doručením, aby s vámi dohodl termín doručení.

 Další informace  napodrobnosti o zpracování zásilky naleznete zde.

Jak je zboží dodáváno a jaké jsou dodací lhůty?

Zboží je v zásadě dodáváno prostřednictvím našeho interního spedičního agenta a dalších partnerů. V závislosti na délce a hmotnosti lze jednotlivé díly zasílat také prostřednictvím poskytovatelů balíkových služeb [například Hermes, GLS nebo DG Transporte]. Náš interní spediční agent vás bude informovat - pokud byla tato možnost zvolena - 1 až 2 dny před doručením. Při oznámení nás můžete požádat o požadované časové okno pro doručení.

Co potřebuji k vyložení zboží a jak se zboží doručuje?

Zboží se obvykle dodává na nákladním automobilu s boční vykládkou. V tomto případě musí být zásilka vyložena z vozidla pomocí vysokozdvižného vozíku nebo zvedacího zařízení s dostatečnou výškou zdvihu. Alternativně lze zboží z vozidla vyzvednout také ručně.

Mám právo na návrat?

Pokud je zboží poškozené, neúplné nebo neodpovídá popisu, je třeba tuto skutečnost neprodleně písemně oznámit. (naše kontaktní údaje najdete zde). Neprodleně se postaráme o nápravu v podobě odstranění závady nebo následného dodání bezvadného zboží. Na vrácení bezvadného zboží není obecný nárok. Jako gesto dobré vůle vám však umožníme vrátit zboží na vlastní náklady. Vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě bude účtován poplatek za doplnění zboží ve výši nejméně 20 % čisté hodnoty zboží.

Přečtěte si prosím také naše všeobecné obchodní podmínky.

Co mohu dělat v případě poškození při přepravě?

Při výběru přepravních společností klademe velký důraz na kvalitu. V rámci Německa proto využíváme vlastní přepravní společnost, která splňuje naše standardy kvality na nejvyšší úrovni. Ale i ti nejlepší dělají chyby.

Pokud vaše zboží vykazuje vnější poškození nebo je při dodání nekompletní, je třeba to dopravci nahlásit při převzetí/kontrole a uvést na dodacím listu "Převzetí s výhradou". V tomto případě doporučujeme fotodokumentaci. O poškození při přepravě nás neprodleně informujte e-mailem včetně fotografií nebo telefonicky (Naše kontaktní údaje naleznete zde). Vzhledem k tomu, že každé odesílané zboží fotograficky dokumentujeme, lze poškození při přepravě kdykoli prokázat.

V případě poškození, které není zvenčí rozpoznatelné, nebo chybějících dílů je třeba do 7 dnů od doručení zaslat e-mailem protokol o poškození - včetně příslušných fotografií.

Další informace naleznete také v našem Obchodní podmínky.

Potřebuji k montáži objednaného zboží další díly?

Dodáváme všechny kompletní nabídky i jednotlivé díly včetně veškerého materiálu potřebného k montáži.

Žádné další montážní materiály nejsou potřeba.

Proč si nemohu objednat upevňovací vzpěry jednotlivě v internetovém obchodě?

Upevňovací výztuhy (příčné a diagonální výztuhy), které zajišťují stabilitu a stálost polic, jsou v požadovaném množství součástí dodávky TOPREGAL. Příčné nebo diagonální výztuhy, které jsou navíc nutné, nejsou v internetovém obchodě k dispozici jako jednotlivé díly, protože výztuhy jednotlivých výrobců nejsou s největší pravděpodobností kompatibilní s jinými systémy (nebo mezi sebou navzájem).

V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na zákaznický servis společnosti TOPREGAL.

Jak mohu zjistit aktuální stav své objednávky?

O stavu své objednávky se můžete informovat na naší zákaznické lince, e-mailem nebo faxem. Naše kontaktní údaje najdete zde.