+++ Oslavte s námi 15 let TOPREGAL - v dubnu: 15% dodatečná sleva - možnost až 58% úspory! +++

Všechny výrobky
07.11.2023

Tiše přestavět

Krátce před Vánocemi a v následujících zimních měsících se mnoho průmyslových a maloobchodních podniků poněkud zklidní. Ředitelé mohou tuto dobu dobře využít k tomu, aby si vyzkoušeli logistiku a řízení skladů z hlediska funkčnosti, využití kapacit a možností optimalizace. "Ze zkušenosti vím, že mnoho podnikatelů se tomuto bodu vyhýbá. Většinou z obavy, že takové změny budou trvat příliš dlouho, nějakým způsobem naruší provoz a že věčná nouzová řešení pak budou bránit efektivnímu každodennímu provozu," vysvětluje Jürgen Effner, jednatel společnosti TOPREGAL GmbH. Prozrazuje, jak se lze těmto nebezpečím vyhnout a jak lze reorganizaci skladu provést rychle a se ziskem.

Kdy se vyplatí přestavba skladu

"Reorganizace skladu nemusí nutně znamenat zásadní přestavbová opatření," říká odborník: "Měnící se požadavky zákazníků, nové produkty v portfoliu nebo jiné okolnosti jsou však kritéria, podle kterých by se velikost, struktura a typ skladu rozhodně měly reorganizovat, aby byly dlouhodobě zajištěny optimální, plynulé, a tedy efektivní pracovní procesy." Odborník radí, abyste si čas od času položili následující otázky:

  • Najdou zaměstnanci skladu vždy všechno zboží přímo?
  • Je vychystávání objednávek a manévrování ve skladu rychlé a snadné?
  • Je skladovací kapacita dostatečná vzhledem k množství skladovaných položek?
  • Jsou stávající regály vhodné pro optimální způsob skladování zboží?

"Pokud je odpověď alespoň na jednu z těchto otázek 'ne', je třeba zvážit přestavbu skladu," říká odborník na plánování a výstavbu skladů. Důvody jsou poměrně jednoduché. Pokud jsou procesy ve skladu komplikované nebo pomalé, obvykle to vede k různým problémům. Časové prodlevy, které stresují zaměstnance a v horším případě se přenášejí na zákazníka. Ztráty času a těžkopádné procesy automaticky zvyšují úroveň stresu - dochází k chybám. Pokud není sklad správně organizován, zboží se stále nakládá a vykládá ručně vzhledem k typu regálů, ale mohlo by to být prováděno i vysokozdvižným vozíkem, nebo jsou zásoby stejných výrobků na různých skladovacích místech, protože v místě vzniku již není dostatečná kapacita, stává se skladové hospodářství neefektivním. Pokud se kvůli těmto problémům zpožďují objednávky zákazníků, stává se to z dlouhodobého hlediska problémem pro image a prodej.

Kliknuto - dodáno - nastaveno - připraveno

Výše uvedené aspekty lze upravit velmi jednoduchými opatřeními. Společnost TOPREGAL pro tento účel vyvinula modulární regálové systémy a kromě paletových, policových a širokorozponových regálů nabízí také šikmé, konzolové a vertikální regály a také regály na pneumatiky, bubny a speciální varianty, jako jsou regály na kola nebo multifunkční regály. "Díky našemu sortimentu můžeme v případě potřeby dodat také vychystávací nebo dokončovací stanice pro individuální projekty zákazníků," vysvětluje Effner. Praktickou hodnotu pro své zákazníky čerpá společnost z vlastních zkušeností. "Jako partner pro otázky skladového a provozního uspořádání sami provozujeme několik skladů. Naše produkty proto sami testujeme pro naše zákazníky a poskytujeme jim poradenství na základě našich praktických zkušeností. Navíc díky našim velkým skladovým zásobám jsme schopni dodávat i v době špiček, například těsně před přelomem roku a někdy, v závislosti na lokalitě zákazníka, i "mezi roky"." Regály lze snadno sestavit online pomocí konfigurátoru a v případě dotazů vám tým rád poskytne individuální poradenství. Objednávky ve Weselu, Filderstadtu nebo Pasewalku jsou obvykle připraveny k vyzvednutí do 24 hodin. Dodání v rámci Německa obvykle trvá 1-3 dny. Společnost TOPREGAL dodává skladovací řešení také v rámci EU a na mezinárodní úrovni. Společnost nedávno otevřela několik poboček v USA.